Gyakorlat teszi a mestert, most ne blicceld el!

A prompt témához kapcsolódva megosztok veletek egy nagyon jó, ingyenes weboldalt, mely átlendíthet az írói blokkon, fejlesztheti írói vénátok, inspirálhat, és segíthet, mondjuk egy érdekes témát találni, vagy csak egy város nevét megalkotni. Véletlenszerűen generál cselekményeket, karaktertulajdonságokat, neveket, és még sok-sok mást, próbáljátok ki bátran:



Aprócska hátulütője, hogy angol. Szerencsére könnyen ki lehet igazodni a használatán, a feladatok egyszerűek, de beindítják a fantáziát. Ha egyáltalán nem megy az angol, fordulj a google fordítóhoz, és vágj bele az írásba... Magyarul! ;D A gyakorlatokat, és az elkészült feladatokat gyűjtsétek egy füzetbe, osszátok meg blogotokon, vagy küldjétek el nekem, érdekel, mit alkottok! :)

Én egy random első sort kértem párbeszédhez, ezt kaptam:
"Don't upset your father, not now."

Ennél jobbat nem is sorsolhatott volna a generátor. Ez a mondat nagyon passzol a sztorimhoz, alig várom, hogy elkezdjem, és megmutassam, mire jutottam... nehéz lesz spoiler nélkül megírnom... Jó munkát, kedves írótársaim! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© Copyright 2015. Theme by Way2themes